Előreszámla

Lilypie Second Birthday tickers

2017. január 23., hétfő

Reverse psychology fail

A híres-nevezetes, laikus szemmel is nagyon érdekes, kismillió vicces YouTube-videón kuncogó szülők által illusztrált, dackorszakosokat hatékonyan becsapó manipulációs technika, ugye.
Másoknál versus nálunk...

Szülő: Ezt csináljuk.
Gyerek: Nem.
Szülő: De csináljuk.
Gyerek: De nem.
Szülő: De igen.
Gyerek: De nem.
Szülő: De.
Gyerek: Nem.
Szülő: De!
Gyerek: Nem!
Szülő: DE.
Gyerek: NEM!
Szülő: NEM!
Gyerek: DEEE!!!
(Szülő: Yasssss!)

Én: Ezt csináljuk.
Kissmajom: Nem.
Én: De csináljuk.
Kissmajom: De nem.
Én: De igen.
Kissmajom: De nem.
Én: De.
Kissmajom: Nem.
Én: De!
Kissmajom: Nem!
Én: DE.
Kissmajom: NEM!
Én: NEM!
Kissmajom: Hát jó.
(Én: Guess we're done here.)

3 megjegyzés:

  1. :-D
    Nálunk is működött ez régebben egy darabig!

    VálaszTörlés
  2. Nálatok hany alkalommal működött? Mert nálunk csak egyszer:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk egyszer sem - a fenti volt az első próbálkozásom, látod az eredményét... :)

      Törlés

Mondd!